This is exactly why fighting games canโ€™t do crossovers ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ #shorts #gaming #funny #rdcworld - lightslingergame.com

This is exactly why fighting games canโ€™t do crossovers ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ #shorts #gaming #funny #rdcworld

RDCWorldGaming
Views: 2099889
Like: 245519

220 Comments

  1. โ€œyou literally went to the z-axisโ€ ๐Ÿ’€

  2. Mortal Kombat characters weak. One punch they leaking. Gods getting beat on by mortals.

  3. Ngl this ain't complete without killer instinct

  4. Idk. There's something about using magic to rip someone's heart out that has always felt more impactful than a punch to me.

  5. The Ninjas from D.O.A will Trash Niggas i send one Kasumi vs your whole Roster๐Ÿ˜…

  6. Didnโ€™t street fighter and tekken already have a crossover

  7. ใ€ŠNathan the hyper saiyanใ€‹ says:

    They need to make more of these

  8. ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  9. That freeze was way shorter than I was supposed to be.

  10. What about smash bros ultimate can they do crossovers

  11. yeah bro i dont think itll be fun if scorpion went and fought z broly from dbfz

  12. Dude forgot to ice slide then telport behind bring into ice hell then drop his ass

  13. Bro that would not stop sun zero or any mortal Kombat character they quite literally get every bone in their body crushed if we were being logical

  14. Somebody tell him that street fighter vs tekken exists

  15. tekken and street fighter actually did a collab

  16. No that's not itโ˜ ๏ธโ˜ ๏ธ

  17. Let's see Akuma then? I recall him having a bit of a reputation in both SF and Tekken?๐Ÿ˜‚

  18. Scorpion only has to be touch or him touching you or just opens a portal and you are literally in hell

  19. Hadou-… Man I ain't gone do nothing to you…

  20. "2 in one day don't mean nothing to me" ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  21. BRO YALL ICONIC AS FUCK I SWEAR YALL ALWAYS MAKE THE FUNNIEST SHIT AND BRO ITS LIKE THE ENTERTAINMENT AWAYS TOP TIER SO KEEP IT UP AND BRO I DID NOT MEAN TO PUT THAT SHI IN ALL CAPS

  22. I love when people understand the z axis

  23. Yeah but fr, Sub-Zero would whip the shit out of everyone here cuz of his feats.

  24. The best part abt this is when 2D got introduced to tekken, the 2D characters were immediately busted lol 2D mechanics are strong af in tekken.

  25. Kratos: then you've chosen dead(i know its a hack and slash)

Leave a Reply

Your email address will not be published.